Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh technologie výroby vodícího táhla
Zejda, Václav ; Peterková, Eva (oponent) ; Řiháček, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh výroby lisované součásti vodícího táhla umístěného v nápravě nákladního automobilu. Výrobek je z materiálu S420MC o tloušťce 4 mm a plánovaná výrobní série je 84 000 kusů ročně po dobu 7 let. Kritickým místem pro výrobu je válcový lem tvořící budoucí oporu pouzdra silentbloku. Požadovanou výšku lemu není možné vyrobit klasickým jednooperačním postupem, což bylo experimentálně ověřeno. S využitím numerické simulace v programu PAM-STAMP byl navržen víceoperační postup výroby. Pro tento postup výroby byl zkonstruován postupový sdružený nástroj. Maximální zatížení lisu je 5 057 kN. Výroba bude probíhat na lise Kaiser 8000–50–F5–RKM od ANDRITZ Metals. Jmenovitá síla lisu je 8 000 kN.
Návrh technologie výroby vodícího táhla
Zejda, Václav ; Peterková, Eva (oponent) ; Řiháček, Jan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh výroby lisované součásti vodícího táhla umístěného v nápravě nákladního automobilu. Výrobek je z materiálu S420MC o tloušťce 4 mm a plánovaná výrobní série je 84 000 kusů ročně po dobu 7 let. Kritickým místem pro výrobu je válcový lem tvořící budoucí oporu pouzdra silentbloku. Požadovanou výšku lemu není možné vyrobit klasickým jednooperačním postupem, což bylo experimentálně ověřeno. S využitím numerické simulace v programu PAM-STAMP byl navržen víceoperační postup výroby. Pro tento postup výroby byl zkonstruován postupový sdružený nástroj. Maximální zatížení lisu je 5 057 kN. Výroba bude probíhat na lise Kaiser 8000–50–F5–RKM od ANDRITZ Metals. Jmenovitá síla lisu je 8 000 kN.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.